Zawsze sprawdź dostępność towaru telefonicznie 71 364 59 68 lub 601 415 126 albo elektronicznie przed złożeniem zamówienia. Po otrzymaniu potwierdzenia dostępności pelletu złóż zamówienie elektronicznie wykorzystując formularz kontaktowy na stronie kontakt lub faxem (71 364 59 68) podając:
Przy sprzedaży lokalnej na terenie Wrocławia i okolic uzgodnij termin dostawy lub odbioru osobistego pelletu i sposób płatności.
Przy sprzedaży pelletu z wysyłką spedycją po potwierdzeniu dostępności towaru wystawimy fakturę proforma i wyślemy pocztą elektroniczną w celu dokonania zapłaty przelewem bankowym za zamówiony towar. Po zaksięgowaniu wpłaty towar zostanie wysłany spedycją w terminie do 3 dni roboczych pod wskazany adres dostawy i będzie dostarczony spedycją następnego dnia.
Ważne !!! przy odbiorze dostawy paletowej od kuriera:
Przed potwierdzeniem kurierowi odbioru dostawy towaru należy sprawdzić czy dostarczona przesyłka jest zgodna ze złożonym zamówieniem pod względem ilości towaru oraz sprawdzić stan opakowania czy nie jest uszkodzone. Jeżeli ilość dostarczonego towaru jest niezgodna ze złożonym zamówieniem lub opakowanie jest uszkodzone w sposób wpływający na właściwości dostarczonego towaru to należy w obecności kuriera sporządzić protokół i powiadomić niezwłocznie sprzedawcę o reklamacji. W przypadku reklamacji zalecamy wykonanie zdjęć i załączenie ich do złożonej reklamacji w formie elektronicznej lub wysłanej pocztą tradycyjną. Brak protokołu spisanego w obecności kuriera utrudnia lub uniemożliwia skuteczne reklamowanie usługi transportowej wykonanej przez spedycję Poczty Polskiej. Zamawiając przesyłkę paletową akceptujesz bezwzględny wymóg sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera w momencie dostawy.
>>pellet Stelmet Lava - info
>>pellet Stelmet Olimp - info
>>pellet Energy Gold - info
>>pellet Timbory - info
>>pellet Feniks - info